6 veckor

Måste ju berömma mig själv lite idag! Det är nämligen 6 veckor sedan jag åt en chokladbit idag! Inte några andra gosaker heller har jag ätit! Var ju dagligen förut så det har inte varit så lätt alla gånger. Värst är det på jobbet där det bakats både kladdkaka, winerbröd, härliga pajer mm. Då har jag druckit en svart kopp kaffe medans alla andra mumsat på! Men har man bestämt sig så har man!
Har dock inte blivit så mycket prommisar förra veckan då jag varit lite förkyld. Men nu är jag på G igen och till veckan blir det Bergsåker runt igen ett par gånger!
Viktnedgång hitills är 1,7 kg. Inte mycket, men mer ska det bli!

Nu måste jag bege mig till jobbet! Ha en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra lottis, det är faktiskt bara att bestämma sig! Och första tiden är ju faktiskt jobbigast, och man ska ta det på lång sikt, 1,7 e ju inte så pjåkigt, bra, Lycka till, jag tror på dig!! Kramar M.V.

2010-02-17 @ 11:03:08
Postat av: Emma

Gud vad duktig du är. Strongt gjort!

2010-02-19 @ 15:48:19
URL: http://www.emmlu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0