Perfekt Home

Har under hösten och vintern varit på flera Perfekt Home partyn och fått ett ha begär på typ allt som finns där! Det är så otroligt mycket fina saker! Så mycket i min stil! Ska snart ha ett party här hemma oxå. I just love it! Lite bilder här på de grejjer jag köpt hittils:

Jättefin fotoram man kan snurra på med plats för 2 foton

Nu fick Lalla vara med i bloggen oxå=)

Två höga ljusstakar. Riktigt tjusiga



Har två av dessa ljusstakar på sängstommen

Å mera ljuslyktor! Älskar ju ljus så det blir mycket sånt

3- pack för 179 kr

En bricka med 4 stoora ljuslyktor! Kan ha en som skål för tex chips brevid om man vill oxå










Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fina saker! Gud vad duken på sista bilden var snygg. Blev kär. Vart har du köpt den?

2011-02-12 @ 16:02:20
URL: http://emma81.bloggplatsen.se
Postat av: Charlotte

Emma, duken tror jag är köpt på Dollar i Härnösand om jag inte minns helt fel. Var ett tag sedan jag köpte dom..

2011-02-12 @ 16:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0