Tisdag

Lillan är på dagis och jag ska åka och jobba kvällen om ett par timmar. Frågan är nu om jag ska lägga mig och slappa eller om jag ska säda av lite här eller om jag ska åka till staden en sväng...
Tänkte köpa lite grejjer inför kalaset som ska hållas 26.e då lilla tjejen fyller 2 år!
Förra året hade vi Nalle puh tema och i år tror jag det blir Pippi tema. Lillan är alldeles tokig i Pippi! Dom hade fått ett Pippihus till dagis idag och Celine gick direkt fram till det och satte sig ner och började leka. En av fröknarna berättade att de sjungit pippi sången härom dagen på sångstunden och då hade Celine studsat upp och börjat dansa inför allihopa där! =) Gullungen min ♥



Kommentarer
Postat av: Mormor

Hon är underbart söt mitt lilla barnbarn! Hoppas att jag snart får några nya foton på henne som jag blivit lovad.

2011-02-18 @ 06:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0