Yoga och Mi fiesta

Godmorgon!

Har ju för kanske ett halvår sedan börjat på Yoga här i byn på måndagkvällar. Det är superkul och jättebra träning som passar mig perfekt! Det bästa är att det är så nära och jag slipper åka in till stan.
Nu har tjejen som håller i det även börjat med Mi fiesta en timme före Yogan börjar så jag och grannen provade på det igår. Var rätt kul men känns lite långt med tre timmars träning på en gång. Känns i kroppen idag oxå kan jag lova! Men träningsvärk är ju en positiv smärta. Man känner att det gjort nån nytta och det känns bra. Får se om jag fortsätter med dansen eller om det bara blir Yoga som vanligt...

Var ju iväg och åkte bräda i söndags oxå! Vart en riktigt härlig dag med mycket kul åkning! Måste snart iväg igen!

Idag ska jag på china med jobbet! Ska bli grymt gott!! Älskar china mat!

Nu ska jag slå på min nya skiva med Alan Jackson och göra lite nytta här hemma! Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du börjat blogga igen, va ju ett tag sen sist :-)



Nej jag har inte sett nåt alls av gossip girl. Har första och andra säsongen här hemma som väntar på att få ses.

:-)

Jag är ju one tree hill-älskare, finns nog ingen bättre serie :-)

2011-02-08 @ 10:38:38
URL: http://emma81.bloggplatsen.se
Postat av: Charlotte

Ja, Emma har förstått att du gillar den serien! =) Har sett den lite sporadiskt sådär men kanske ska se hela serien i följd nån gång. Hur många säsonger är det?

Hoppas du gillar GG oxå! Alltid kul att ha en serie att se =)

2011-02-08 @ 11:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0