Fredag

Idag har jag och lillfröken gjort Birsta! Vart en riktig shopping tur! Vi har varit inne i två dagar nu för lillan har haft lite ont i magen så det var härligt att komma ut lite idag.

I helgen blir det jobb! Har dagen i morgon och kvällen på Söndag. Känns rätt skönt, för jag har haft föräldrapenning idag så det blir bara en korthelg. Annars skulle jag ju jobbat just nu oxå. Men Jugge jobbade ju till 18 idag så det körde ihop sig lite.

Köpte bla lite nya blomkrukor idag. Har nya gardiner oxå så nu längtar jag nästan till funsterputsningen! Ska ta det nån dag här då det är väder. Köpte massa annat kul oxå, som lite ljuslykor mm. Ska fixa lite med det på måndag då jag är ledig.

Undra vad man ska se ikväll då...Är så trist att både Medium och Dexter är slut...Dexter börjar inte förens i typ september eller vad det var. Sjukt jobbigt att vänta så länge! Måste nog hitta en ny serie att fastna i så man har något att göra. Tycker inte tvutbudet är så vidare värst bra. Särskilt inte på helgerna.

Nu ska jag knapra lite nötter å dricka en Ramis orginal, burk såklart! Och se vad som visas ikväll...

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0