Vitt ska det va!

Köpte för ett tag sedan en furu byrå som jag hittade på Blocket för en billig peng. Då jag är lite allergisk mot just furu så målade jag om den och bytte knoppar och den blev som en helt annan byrå! Stor och med mycket förvaring! Kan inte bli bättre! Dessutom fick jag ju ett till ställe att ställa lite ljuslyktor mm på oxå. Toppen!

Bilder FÖRE:






Bilder EFTER:







Lite nytt jag köpte idag




Brukar säga att jag har "vita sjukan" för allt vill jag ha i vitt! Har målat om massor med saker till vitt nu. Har till och med gått så långt att jag kan tänka då jag är hemma hos andra att "å den där skulle vara fin i vitt! " Haha! Det största vita projektet jag gjort är nog ändå trappen. Det var lite bökigt men lätt värt det då den blev riktigt snygg! Ska fixa lite bilder och visa nån dag.

JA till vita saker/möbler!
NEJ till förkylningssymtom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0